Nytt elevboende i Svedala - Sveriges Ridgymnasium

Nytt elevboende i Svedala

Vid höstens terminsstart 2024 lanserar vi vårt nya elevhem på Bökeberg Gård & Arena

Vi kan nu stolt presentera att det kommer att byggas ett nytt fräscht elevhem i direkt anslutning till skolan. Boendet kommer att ligga endast 100 meter från stallet. Det kommer att finnas plats för 20 elever med fina utrymmen för gemenskap.

Varje rum är möblerat och har egen dusch och toalett. Allrum, kök och tvättstuga är gemensamma. Wifi ingår i hyran. Eleverna får skollunch alla skoldagar. I priserna nedan ingår frukost på skoldagarna samt kvällsmat måndag till torsdag.

Vi är självklart måna om våra elever. Större delen av dagarna och kvällarna finns personal på plats. Övrig tid finns personal tillgänglig på telefon dygnet runt.

Cirkapris
Enkelrum ca 4 800 kr/månad